Заклад освіти забезпечує здобувача освіти з особливими освітніми потребами інклюзивним освітнім середовищем:
- необхідними ресурсами освітнього процесу, що відповідають ліцензійним та акредитаційним вимогам;
- умовами доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими освітніми потребами.
Право на доступну освіту зазначеної категорії дітей реалізується за бажанням батьків.
Заклад освіти за потреби утворює інклюзивні класи для навчання осіб з особливими освітніми потребами відповідно до індивідуальної програми розвитку та з урахуванням їхніх індивідуальних потреб і можливостей (стаття 20 Закону України «Про освіту»).
Практичне впровадження інклюзивного середовища базується на принципах універсального дизайну та розумного пристосування. Зокрема, шкільний освітній процес відповідає широкому спектру індивідуальних можливостей здобувачів освіти; забезпечує гнучку методику навчання, викладання та подання матеріалу; доступні та гнучкі навчальні плани й програми.
У закладі освіти створено необхідні умови для навчання осіб з особливими освітніми потребами:
Сучасна ресурсна кімната з відповідним інвентарем та обладнанням.
Затишні, ошатні класні кімнати.
Внутрішні туалети.
Роздягальні в класних кімнатах.
При вході до навчального закладу розташовано швелер для колісних крісел.
Освітній процес забезпечений навчальною, методичною та науковою літературою.
Для якісного соціально-психологічного та психолого-медико-педагогічного супроводу дітей з особливими потребами, батьків та педагогів у штаті є посади практичного психолога, соціального педагога, медичної сестри, асистентів вчителя.
Працює кабінет логопеда.
Надаються корекційно-розвиткові заняття логопедом, дефектологом, реабілітологом. Створено команди супроводу з залученням батьків.
- необхідними ресурсами освітнього процесу, що відповідають ліцензійним та акредитаційним вимогам;
- умовами доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими освітніми потребами.
Право на доступну освіту зазначеної категорії дітей реалізується за бажанням батьків.
Заклад освіти за потреби утворює інклюзивні класи для навчання осіб з особливими освітніми потребами відповідно до індивідуальної програми розвитку та з урахуванням їхніх індивідуальних потреб і можливостей (стаття 20 Закону України «Про освіту»).
Практичне впровадження інклюзивного середовища базується на принципах універсального дизайну та розумного пристосування. Зокрема, шкільний освітній процес відповідає широкому спектру індивідуальних можливостей здобувачів освіти; забезпечує гнучку методику навчання, викладання та подання матеріалу; доступні та гнучкі навчальні плани й програми.
У закладі освіти створено необхідні умови для навчання осіб з особливими освітніми потребами:
Сучасна ресурсна кімната з відповідним інвентарем та обладнанням.
Затишні, ошатні класні кімнати.
Внутрішні туалети.
Роздягальні в класних кімнатах.
При вході до навчального закладу розташовано швелер для колісних крісел.
Освітній процес забезпечений навчальною, методичною та науковою літературою.
Для якісного соціально-психологічного та психолого-медико-педагогічного супроводу дітей з особливими потребами, батьків та педагогів у штаті є посади практичного психолога, соціального педагога, медичної сестри, асистентів вчителя.
Працює кабінет логопеда.
Надаються корекційно-розвиткові заняття логопедом, дефектологом, реабілітологом. Створено команди супроводу з залученням батьків.
- Умови доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими освітніми проблемами
- Схема взаємодії закладу освіти із закладами професійної (професійно-технічної), вищої освіти
- Структура та органи управління закладу освіти
- Інформація щодо порядку зарахування дітей шкільного віку з числа тимчасово внутрішньо переміщених осіб
- Запрошуємо на навчання
Права доступу до цього форуму
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі